korinne.reismee.nl

HIGHlands

Vandaag weer een rustige dag. Vanmorgen op tijd wakker geworden en ook op tijd bij het busstation aangekomen. Jaa, ik kan het wel. (Als het moet...)

In de bus had ik de ruimste zitplaats dan die ik hier in Azië eerder had gehad. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, toch? Het nadeel van deze zitplaats was dat ik voor een mevrouw zat die om de zoveel minuten moest overgeven en constant zat te hoesten. Dat was toch een beetje een domper op de reis. Na 4 uur hield ik het niet meer uit (dat zij dat nog wel deed, petje af...) en ben ik verschoven naar een ander plekje dat net vrij kwam.

Mooie tour door de bergen gemaakt, langs alle strawberry farms en bee farms. Echt waar, ik heb niet eerder zulke grote pluchen aarbeien gezien. En in alle kleuren!

Rond half drie aangekomen in het hostel waar ik twee nachten hoop te blijven. Vanmiddag doe ik rustig aan, maar morgen hoop ik weer een mooie tocht te maken door de Cameron Highlands. Een vereiste is dan wel dat ik stil lig vannacht. Slaap namelijk op het bovenste bed van het stapelbed en zonder railing aan de zijkant.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!