korinne.reismee.nl

Laatste daagjes, laatste stad

Lekker vroeg opgestaan om op tijd de bus te pakken. Uiteraard regent het weer pijpenstelen als ik de straat op stap, zo treurig beginnen deze dagen, mijn laatste dagen. Deze keer mijn belevenissen vanuit Singapore.

Nu heb ik niet zo veel van de stad gezien, want ik heb hier een aardige jongeman ontmoet. We zijn heel de nacht opgebleven, hard gelachen om een serie en heerlijk ontbeten, geluncht en gisterenavond uit eten geweest bij een Indiaas restaurant.

Toen ik aankwam in Singapore ben ik door de Marina Bay Gardens gelopen, langs het ferry wheel en een gedeelte van de stad natuurlijk. Singapore is een mix van oude en nieuwe gebouwen, veelal torenhoog. Van de nieuwe gebouwen zijn er naast elkaar gewoon een paar neer gezet (altijd makkelijk) en zijn zelfs de kleuren gelijk. De oudere panden zijn meer verschillend, al moet je soms goed kijken, maar vaak in een andere kleur gedipd.

Vandaag een beetje door de stad gewandeld, maar ik zou niet meer weten waar precies. Ik zat in gedachten al in de trein en metro onderweg naar het vliegveld. Een vliegveld dat overigens qua grootte meevalt en erg overzichtelijk is.

Vanavond weer vliegen via Abu Dhabi en gelijk maar van de gelegenheid gebruik maken om wat slaap in te halen.

Hope to see you soon!

Love xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!